dostawa darmowa dostawa!

Niezbędnik każdego początkującego przedsiębiorcy

Niezbędnik każdego początkującego przedsiębiorcy

 (2480)    (0)    0

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz – to powiedzenie idealnie oddaje zasady biznesowego savoir-vivre. Przygotowujesz się do pierwszego spotkania? Zobacz co możesz zrobić, aby zadbać o swój profesjonalny wizerunek i zwiększyć szansę za zdobycie nowego klienta.

Zaczynasz własny biznes? Przed Tobą spotkania, oferty, prezentacje i oby jak najwięcej podpisanych kontraktów. Żeby to jednak doszło do skutku, należy się odpowiednio przygotować. Oto nasze propozycje 3 produktów, o które powinien zadbać każdy początkujący (i nie tylko) biznesman.

Czy mogę prosić o kontakt? - Wizytówki DrukarniFortuny.pl

To częste pytanie podczas spotkań biznesowych, konferencji czy targów. Co wtedy robisz? Sięgasz po wizytówkę. Ktoś mógłby powiedzieć, że to już przeżytek i że w czasach internetu nie są potrzebne. Zapewne można je zastąpić elektroniczną wersją, ale … Wręczając rozmówcy na początku spotkania swoją wizytówkę zwiększamy szansę, że zostaniemy zapamiętani na całe spotkanie. Wizytówka pozostawiona na biurku prezesa firmy, z którą chcesz nawiązać współpracę będzie przypominać o twojej ofercie. Czy zdarzyło ci się w stresie zapomnieć imienia rozmówcy? Chyba każdy to przeżył, zwłaszcza gdy w spotkaniu bierze udział więcej osób. Wręczając swoją wizytówkę na pewno nie zostaniesz anonimowy, a swoim rozmówcom zostawisz więcej swobody w dyskusji. Działasz w specjalistycznej branży? A może bierzesz udział w spotkaniu „na szczycie”, gdzie równie ważne jak twoja wiedza jest twoje stanowisko? Podziel się tymi informacjami na swojej wizytówce. Pamiętaj, aby sposób wykonania i wygląd wizytówki był wysokiej jakości, a najlepiej, żeby twoja wizytówka zaciekawiła rozmówcę.

Proszę zostawić swoją ofertę - Papier firmowy DrukarniFortuny.pl

To zdanie słyszał chyba każdy, kto sprzedaje swoje usługi lub produkty. Nie zawsze mamy czas, żeby podczas spotkania omówić wszystkie szczegóły, dlatego warto zadbać, aby w gąszczu pism i dokumentów na biurku twojego potencjalnego klienta znalazła się twoja wycena. Logo firmy i kontakt na papierze firmowym to podstawa. Może warto pokusić się o jakieś chwytliwe hasło, które dodatkowo zareklamuje twoje usługi. Papier firmowy to także twoja reklama, więc może warto również zadbać aby nie „fruwała” bezpańsko po całym biurku wręczając ją w teczce firmowej.

Nie oceniaj po okładce - Teczka ofertowa DrukarniaFortuny.pl

Przygotowałeś ofertę, cennik i harmonogram prac, wszystko zajęło 6 stron A4. Idealnie, gdyby żadna kartka nie zginęła, a wszystkie tworzyły całość. Dlatego kropką nad i mogą być teczki ofertowe. To także dobry sposób, aby „przykryć” konkurencję. Jeśli jako wystawca będziesz wręczał odwiedzającym twoje stoisko materiały reklamowe zamknięte w teczce, jest szansa, że pozostałe oferty konkurencji również się w niej pojawią – twoje na wierzchu! W tej sytuacji za każdy razem kiedy twój potencjalny klient sięgnie po teczkę (nawet w poszukiwaniu oferty konkurencji), najpierw rzuci mu się w oczy okładka z twoim logo. Wewnętrzne skrzydełko teczki to dodatkowa przestrzeń na reklamę twojej firmy, wykorzystaj ją, przecież twój klient nie wie, co jeszcze sprzedajesz. Teczka zazwyczaj ma też wycięcia na wizytówkę. Ty już swoją masz, więc mamy komplet. Reszta w twoich rękach ;-).

Na sukces w biznesie składa się wiele czynników, w tym również sposób w jaki zaprezentujesz swoją ofertę. Nigdy natomiast nie zrobisz drugi raz dobrego pierwszego wrażenia. Bądź oszczędny, zamawiaj małe nakłady, przecież twoja oferta może się za chwilę zmienić.

I jak? Masz już swój biznesowy pakiet startowy?

 (2480)    (0)    0

Twój komentarz został wysłany. Dziękujęmy!
Captcha
Skomentuj na Facebooku